depressed-ma

گاهی نوشتن سخت است؛ گاهی صحبت کردن از آنچه در ذهن داری برایت دشوار و درک آن برای دیگران دشوارتر است. با این حال تلاش می‌کنی تا چند خط از میان تمام پراکندگی‌های ذهنی‌ات را در گوشه‌ای از این دنیای دیجیتال ثبت کنی.

این اولین نوشته من داخل این وب‌سایت است و من هیچ تصوری هم درباره علت، شخصیت و هویت بازدیدکننده‌هام قطعا ندارم تا بدونم چه سبک محتوایی باید نوشته بشه و چه بازخوردی قراره بگیرم.

برای نوشتن همین چند خط متن بارها نوشتم، بارها اضافه و کم کردم و بارها به دلم ننشست و یا مثل تمام فعالیتم داخل فضای مجازی گفتم خب که آخرش چی و کلا نوشته رو پاک و آرشیو کردم.

بصورت کلی این وب سایت منعکس کننده بخشی از هویت مجازی من است. همه ما میدونیم که داخل فضای مجازی یک قاب به صورت زدیم و از اون قاب چیزی که میخواهیم رو به افراد نشون میدیم؛ اغلب هم که فقط ویژگی‌های مثبت و خوشگل‌مون رو نمایش میدیم 🙂

به هر حال، در یک گوشه این سایت بیوگرافی خودم و در گوشه دیگه‌اش گزارشی از فعالیت کاری و اجتماعیم رو به نمایش گذاشتم. یه قسمت هم برای ارتباط بیشتر با شما و تشکیل یه خانواده دوستانه مجازی قرار دادم.

می‌دونی رفیق، من نه که زندگی بدی داشته باشم، ولی خب هیچکس معمولا از زندگیش راضی نیست و دلش میخواد هی بهتر و بالاتر باشه و خب هی نمیشه و نمیشه. ولی با وجود رفیق همیشگیم سگ سیاه افسردگی دارم این ایام رو میگذرونم و دیگه همچین هم مشکلی ندارم. اغلب اوقات رو میشینم سریال میبینم و اگر پروژه کاری و …باشه چند روزی به اون اختصاص میدم که خروجی یسریاشون داخل سایت هست که توی بخش نمونه‌کار میتونید ببینیدشون. البته همین الان که دارم این متن رو مینویسم مقدمات راه اندازی یه شغل در حد و اندازه خودم را چیدم و امیدوارم که این مسیر به خوبی طی بشه و در کنار تیممون بتونیم به موفقیت‌ برسیم.
بگذریم؛ امیدوارم از این سایت و از هویت مجازی من خوشتون بیاد و یا بصورت کلی حداقل یه فایده‌ای داشته باشه براتون این وب‌سایت.

دوستدار شما؛