گشت ویژه ساخت و ساز غیرمجاز

پخش
کارفرما

کارفرمای پروژه

شهرداری ساوه

تاریخ

تاریخ و مدت

18 بهمن 1402

Location

محل پروژه

شهرستان ساوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساوه؛ از شهروندان گرامی تقاضا داریم تا با ساخت و ساز غیرمجاز سرمایه خود در این شرایط اقتصادی هدر ندهند زیرا وارد شدن این‌گونه خسارات به شهروندان به‌ویژه اقشار ضعیف که فریب عده‌ای از افراد سودجو را می‌خورند واقعاً ناراحت‌کننده است.
این امر نتیجه کار عده‌ای افراد سودجو در زمینه تفکیک غیرمجاز و فروش غیرقانونی اراضی حاشیه شهر است و مردم نباید فریب این افراد را بخورند و با خرید غیرقانونی این زمین‌ها، سرمایه خود را هدر داده و خود را در مقابل قانون قرار دهند.
افراد سودجو با سوءاستفاده از نیاز مردم کم‌بضاعت تاکنون در مناطق حاشیه شهر ساوه برای خود سودهای کلان جمع‌آوری کرده‌اند اما شهرداری در کنار دیگر دستگاههای ذیربط به عنوان مجری قانون در این خصوص در ایام تعطیلات و انتخابات با اهتمام و پیش‌بینی برنامه‌هایی ویژه با این افراد به‌صورت جدی برخورد خواهد کرد.
برخی سودجویان از فرصت تعطیلات یا مناسبت های مختلف سوء استفاده کرده و با هدف ایجاد ارزش افزوده برای املاک خود عده ای مردم را ترغیب به تخلیه مصالح ساختمانی و ساخت و سازغیر مجاز می‌کنند ولی آگاه باشند که مدیریت شهری با اجرای طرح تشدید نظارت و تشکیل اکیپ‌ مشترک ویژه، امسال اجازه چنین کاری را از آنان سلب کرد خواهد کرد.
لازم به ذکر است یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری، ضمن فراهم کردن بستر ساخت و ساز قانونی ، برخورد با اقدامات غیرقانونی و غیرمجاز در ساخت و ساز است که این مهم امسال با حمایت دستگاه قضایی در ایام تعطیلات و انتخابات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
در این ایام رصد دقیق نقاطی که بیشترین ساخت و ساز غیرمجاز در آنجا انجام می‌شود به صورت شبانه روزی صورت می‌گیرد و به محض تخلیه مصالح توسط اکیپ پیشگیری، جمع آوری و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.